Září – mejdan a trest

on sobota 3. května 2014
Velkou část září se vůbec neučilo. Nevím, jestli to bylo Brumbálovou smrtí a novým ředitelem, nedostatkem profesorů, nebo jednoduše tím, že se jim učit nechtělo. Mimochodem, nový ředitel se jmenuje Mitchell Langdom a viděl jsem ho zatím jen na zahajovací slavnosti. Ale zpět k vyučování. Proběhla jen jedna hodina Dějin, kde se akorát snažil několik lidí vyzkoušet z látky z prvního ročníku, přičemž mu toho nikdo moc neřekl. Hned po ní jsme měli Obranu proti černé magii, kde jsme se pro změnu měli představovat. Skoro všichni z našeho ročníku jsou kouzelnického původu, nebo to aspoň tvrdili. A většina rodičů pracuje na Ministerstvu kouzel, to mi přijde zajímavé. Když na mě přišla řada, řekl jsem, že můj taťka pracuje ve firmě dovážející rum do kotlových koláčků, což přišlo hrozně vtipné jednomu blbečkovi sedícímu přede mnou (celou hodinu se něčemu pochechtával a vyrušoval, navíc jsem ho v životě na hradě neviděl). Jediný předmět, ve kterém jsme se pořádně učili, byla aspoň Astronomie.
   Poslední zářijovou sobotu mě Gian odchytl v tréninkové místnosti s tím, že hodlá pořádat party na počest začátku nového školního roku. Začal shánět lidi a těsně před večerkou jsme se v celkem hojném počtu sešli u těžkých kovových dveří ve sklepení. Party se konala uvnitř, ve zvláštním podzemním komplexu, který se rozprostíral až do velkých jeskyní, kam jsem radši nešel. Poznal jsem pár lidí od nás z ročníku a Gianovy starší známé.
   Přišel tam i Styx, Gianův bývalý kluk, což nevěstilo nic dobrého. Po chvíli se všichni odebrali do zadnějších částí komplexu. (Asi bych měl dodat, že tam byla hudba. A alkohol.) Když jsem si konečně všiml, že jsem v místnosti sám, vydal jsem se hledat ostatní. Narazil jsem na Bennettku, která mi začala vyprávět blbosti o tom, jak se opaluje. Pod vlivem alkoholu jsem to moc neřešil, ale vykopla a zamkla mě zpět v té místnosti, kde byl mejdan, což mě celkem naštvalo. Nenapadlo mě nic lepšího, než si čekání na vysvobození zkrátit pitím ohnivé whisky, takže mám menší okno a nevím úplně přesně, co následovalo.
   Určitě vím, že se Bennett vrátila s Dannym a Blair. Danny na mě vyzvracel něco, co se nebezpečně podobalo slimákům. Nějak se mi podařilo proplížit skrz zamčené dveře a dostat se k ostatním. Ukázalo se, že je Bennett a pravděpodobně i Styx s Blair napadli. Oslepili je, podráželi jim nohy a podobně. Alia dokonce skončila v bezvědomí. Gian hned začal plánovat dopis Gině, která by to rozmázla v Denním věštci, a ostatní křísili Aliu a Alice, která do bezvědomí střídavě upadala také.


Když jsme se konečně dostali přes zamčené dveře, čekaly nás hned za nimi pasti, které jsme ve tmě neviděli. Darius, který v náruči nesl Aliu, na jedné pasti zakopl, a oba se zřítili k zemi. Podle všeho se ošklivě zranili, protože pak skončili na ošetřovně. Objevil se tam i Dachal s prefektem z Nebelvíru, a následně někdo zavolal Senter.


Začalo vyšetřování toho, co se vlastně stalo. Darius a Alia byli odvedeni na ošetřovnu, zbytek šel k Senter do kabinetu, kam byli zavoláni také kolejní ředitelé. Všichni se překřikovali a obě strany nešetřily nadávkami. Profesoři nás už očividně měli plné zuby, navíc někteří z nás měli alkohol poprvé v životě a nebylo nám zrovna nejlíp, takže nás poslali na koleje s tím, že se to dořeší další den.


V neděli vypadali všichni, co se večírku zúčastnili, příšerně. Na chodbách jsem potkával ostatní, jak odbíhali do umýváren zvracet, a občas jsem měl co dělat, abych to sám stihnul. Hlava mi třeštila tak, že jsem se neovládl a řekl prefektce z Mrzimoru, ať nekřičí, i když mluvila normálně, jak mě dotčeně informovala. Až večer jsem zjistil, že jsem celý den chodil s rozcuchanými vlasy, a že jsem si vestu oblékl naruby. Ale pořád jsem na tom nebyl tak hrozně jako Alia a Darius, kteří byli pořád na ošetřovně, nebo Alice, která na ošetřovnu jít odmítla, i když během dne několikrát zkolabovala.
   Dopoledne si nás Senter zavolala zpět do svého kabinetu. Museli jsme opět říct, co přesně se stalo, a pak počkat na profesory, než se poradí, což znamenalo prostor pro další hádku. Nakonec jsem spolu s Daisy, Alice, Shinjim a Blair dostal tři tresty za pobyt mimo kolej po večerce, pití alkoholu a kouzlení na ostatní studenty (i když půlka z nás vůbec nekouzlila). Senter nás vykázala a Giana, Styxe a Bennettku si tam nechala na další šetření. Odpoledne jsem potřeboval na vzduch, tak jsem vyrazil na střechu hradu, kde jsem potkal Giana, zamlklého a bez své obvyklé aury. Jak se ukázalo, tak mu hrozí vyloučení ze školy na rok. Bennettka bude pravděpodobně vyloučena natrvalo a Styx vyvázne jen s napomenutím, ale to záleží na řediteli, který o tom má rozhodnout.

0 komentářů:

Okomentovat