V Londýně

on neděle 19. ledna 2014
Na poslední dva týdny před koncem prázdnin jsem se přesunul do Londýna. Zařídil jsem si pokoj na ubytovně naproti Děravému kotli (dokonce zadarmo), a trávil čas prozkoumáváním kouzelnických i nekouzelnických míst a seznamováním se s budoucími spolužáky.
   Byl jsem v atriu Ministerstva kouzel, v Nemocnici svatého Munga, v Godrikově dole, nebo Malém Visánku. Dokonce jsem se letaxem dostal až do Irska, do vesničky Portsmuck. Hned, co jsem viděl ohromné molo, mi bylo jasné, že to je perfektní místo pro rybaření. Zajel jsem si proto domů pro svůj starý prut, a chodil po večerech rybařit.

Večerní rybaření
V Děravém kotli a ubytovně jsem potkal pár lidí, co taky nastupovali do prvního ročníku, ale pokud vím, tak se nikdo z nich nedostal do Havraspáru jako já. Jeden kluk mi dokonce dluží 5 galeonů, tak doufám, že na to on nebo já nezapomeneme. Opravdovou kamarádku jsem poznal až v den odjezdu do Bradavic, ale o tom až později.

V telefonních budkách
Taky jsem si nakoupil věci do školy na Příčné ulici. Nejdřív jsem se bál, že nestihnu nakoupit vše, protože jsem jeden celý den strávil zavřený v kobce v Gringottově bance. Ano, celý den. U vstupu do trezorů byla čekárna, a skřet vodící k trezorům si sám vybíral skupinky po třech nebo čtyřech. Samozřejmě jsem musel jít až v poslední skupince, nemluvě o tom, že si spousta lidí, co do čekárny přišla po mně, vybrala peníze mnohem dřív. Nakonec jsem stihl vše a dokonce jsem si koupil pár knih navíc, co si kupovalo několik lidí ve frontě přede mnou.

Poslední mohykáni

0 komentářů:

Okomentovat