Loving Him Was Red (Giadam 2)

on neděle 3. dubna 2016
Přišel Gian, prý že udělá večeři, takže si na večer nemám nic plánovat. Hlasitě jsem polkl, snad to neslyšel. Místo nervózního pošlapování jsem se rozhodl přerovnat si své kufry, už asi potřetí za ten den. Sice jsem měl oblečení hezky poskládané a učebnice seřazené podle jména autora, ale to bylo stejně jedno, protože mi bylo jasné, že se to cestou vlakem pomuchlá a rozhází. Když se začalo stmívat, vzal jsem na sebe hezké oblečení a v tichosti čekal.
Po chvíli se objevil Gian s nezvykle širokým úsměvem na tváři s tím, že je večeře hotová. Následoval jsem ho z pokoje a hluboce se nadechl, abych trochu ztlumil tlukot svého srdce. Do toho se mi třásly ruce, tak jsem je sevřel v pěst, až se mi nehty zarývaly do kůže.
   Dole byla připravená krásná hostina s karafou vína a dvěma skleničkami. Jídlo bylo tradičně italské a chodů bylo několik, takže se divím, že jsme pak nepukli. Začínali jsme s antipasti – plátky prosciutto crudo. Následoval první chod, primo – rajčatová polévka s opečenou bagetou, a secondo – treska s grilovanou zeleninou.
Na dolce, tedy zákusek, jsme měli jít do altánku na zahradě. Zde na nás čekaly kvítky růže rozházené po podlaze, rádio s hudbou a nádobka s čokoládovým fondue. Po nacpání našich už tak plných žaludků se Gian zvedl, a vytáhl mě k pomalému tanci.
Když jsme přestali tancovat, bylo mi jasné, že nastal onen okamžik. Gian si klekl na jedno koleno a po minutě se ze mě stal ten nejšťastnější člověk na této planetě. Taky mám ohromný prsten, který mi to každý den připomíná.
His love was like driving a new Maserati down a dead-end street

0 komentářů:

Okomentovat