You Look So Wonderful in Your Dress

on pátek 15. dubna 2016
Nastal velký den, Kath se vdávala. A my zaspali, jak jinak. S Gianem jsem lomcoval asi deset minut, pak mě s mručením odehnal, že už vstává. Běžel jsem tedy do koupelny, cestou jsem čapnul alespoň suchý toast. Stihnul jsem si ještě obléknout košili a kalhoty, když už bušila Daisy, se kterou jsme byli domluvení, že se budeme vypravovat společně. Otevřel jsem jí s kravatou kolem krku, místo pozdravu naklusala dovnitř, hodila dárek na gauč a běžela do šatny převléci se. Za chvíli jsem dorazil za ní, a dooblékli jsme se přibližně ve stejnou dobu. Když už jsme se chystali jít do koupelny na poslední úpravy, prosvištěl kolem nás Gian a koupelnu zabral. Takže jsme si aspoň dali čaj, mezitímco se Gian vypravoval.
Do Kotle jsme naštěstí dorazili včas, a ještě s Ginou jsme se přenesli na zahradu nevěstina domu. Byl tam postavený krásný oltář, na druhé straně byl kouzelnický stan. Sedli jsme si na lavičky a očekávali začátek obřadu…

0 komentářů:

Okomentovat